By: ull yyy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  >  >>]    [Archive]
Saturday, 21-Jul-2007 08:08 Email | Share | | Bookmark
the curve,KOMPLOT

 
 
 
View all 28 photos...


yeah.terima kahsih kepada semua.
terima kasih kepada ares kerana bagi photoshop.
haaaaaaaaaaaaaaaaa.mgok.masih .


Saturday, 14-Jul-2007 08:42 Email | Share | | Bookmark
ah bosan.

 
 
 
View all 5 photos...

emm.ntah.ternampak.snap je la.dah bosan tahap gaban.
skarang masa utk mask maggi.mana la tau tengah2 masak tu ada benda best pula.
ahahaha.emmm sungguh bosan.dah macam myspace pulak fotopages ni.
hahahah ! em emm
pika rindu rindu pika,


Sunday, 8-Jul-2007 05:10 Email | Share | | Bookmark
havana bernanah

 
 
 
View all 16 photos...


guys ! ha.ni baru je aku cm malas la.masih lemah.siottt !!!
emm..belajar lagi lagi dan lagi.tengok la apa apa yang best ke apa ke.
tak best bagi tau.
masih tok guru boboi,kareem,fad.


Saturday, 7-Jul-2007 06:06 Email | Share | | Bookmark
bukit jalil

 
 
 
View all 24 photos...


hoyeah ! bukit jalil.
emm di sini banyak belajar.silap dan betul.
thnx.


Tuesday, 3-Jul-2007 12:46 Email | Share | | Bookmark
oh hari ni je.

 
 
 
View all 8 photos...



hola !! sungguh bosan hari ini.apabila petang.mentari bangun.teringat kepada boboi sebab dia mengajar aku menangkap gambor menggunakan kekreatifan cahaya matahari.oh
tengok ah mcm mana
kalau tak bagus bagi tau sbb aku nk tau ! thnx.


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net